Goddess. Infuzia de patrunjel

Postarile mele nu exclud si nu inlocuiesc tratamente medicale, naturiste, ci le completeaza. NU sunt cadru medical, NU am o pregatire specializata in domeniul medical. Asadar NU sunt responsabila pentru aplicarea defectuoasa sau nereusita a “tratamentelor” si NU va ofer garantii de nici un fel. 🙂

Cand descopar ceva miraculos si benefic organismului, imi place sa le impartasesc si altora secretul. Recunosc, sunt singurele momente in care nu ma pricep sa pastrez secrete 🙂

Am descoperit aceasta minune acum cativa ani, inainte de prima mea casatorie, cand eram foarte setata sa slabesc intr-un mod sanatos si sa nu ma complic foarte mult. Mentionez ca nu imi plac si nici nu sunt de acord cu dietele drastice, nu pot sa ma infometez si nici nu vreau, pentru ca sunt o gurmanda convinsa.  Am facut un research si  cand am vazut cate beneficii are consumul patrunjelului, am decis sa ii infiintez un cult infuziei de patrunjel.

BENEFICII:

Patrunjelul este foarte bogat in: vitamina C, A, B1, B2, B3, B5, B6, B9 (cate B-uri, nu?) K, E, glucide, proteine, potasiu, calciu, fosfor, magneziu, fier, sodium, si multe altele.

EFECTE:

Antioxidant, detoxifiant, antirahitic, diuretic, antitumoral, antispastic, vermifug, antialergic, stimuleaza activitatea vezicii biliare, vasodilator, regenereaza peretele vascular, neutralizeaza efectele intoxicatiei cu tutun si alcool, afrodisiac, si multe multe altele.

Mai pe scurt: te ajuta la slabit, la reglarea tranzitului intestinal, daca fumezi mult sau bei mult, daca ai probleme cu rinichii, cu vezica biliara, cu ficatul, cu inima, cu plamanii, cu toate organele.  Smecher patrunjelul asta, nu?

Eu inafara de faptul ca il folosesc foarte mult in mancare, in stare proaspata, revin cu mare drag la infuzia de patrunjel.

Ingrediente:

2 legaturi de patrunjel (Frunze de patrunjel)

2 L Apa

Lamaie optional

Suc de ghimbir optional

Modul meu de preparare:

Pun seara apa la fiert. Cand da in clocot, adaug legaturile de patrunjel si mai las sa fiarba cca 3 min. Opresc focul si pun capac. Las peste noapte toata nebunia. Dimineata, strecor lichidul. Adaug jumatate de lamaie stoarsa si beau pe parcursul zilei din sticla pe care o tarasc dupa mine, in loc de apa plata.

Uneori, adaug si suc de la o bucata de radacina de ghimbir, atunci cand adaug si sucul de lamaie.

Nu miroase foarte placut, de aceea va recomand sa nu o mirositi.. la gust nu e rea, eu pot sa beau lejer din ea, dar sa fie racita.

ATENTIE!!

Are un puternic efect diuretic si este foarte posibil ca in primele 2 zile de administrare sa va simtiti usor ametiti.  In cazul meu asa se intampla, si asta probabil pentru ca are efect vasodilator.

Perioada administrare:

Eu beau infuzie de patrunjel zilnic, aprox 2L, pentru o perioada de 10-14 zile. Cam atat tin “cura” aceasta.

So, slabesti de la aceasta infuzie, combate celulita, taie pofta de mancare, se reduce stocarea grasimilor, elimina toxinele si lichidele in exces.

NU ESTE RECOMANDATA FEMEILOR INSARCINATE SAU CARE ALAPTEAZA.

“Succesuri!”

2 Comments Add yours

  1. Jojo says:

    Nu va suparati, pot amesteca aceasta licoare cu putina miere? Multumesc

    Like

    1. Real Madam says:

      Cred ca putina miere nu strica. Depinde care este scopul utilizarii. Daca o utilizati pentru slabit, ei bine, as recomanda sa nu. Ca sa obtii rezultate, trebuie sa depui efort. Efortul in cazul acesta fiind de a bea un lichid sanatos. Minuni nu exista 🙂 Work for it a little bit 😉

      Like

Leave a Reply

