The List (The Soulmate List)

Ai grija ce iti doresti, pentru ca s-ar putea sa ti se intample

Acum cativa ani am vazut un film documentar, The Secret, care mi-a revolutionat viziunea asupra vietii. Ulterior am citit si cartea, si in timp ce o citeam dadeam afirmativ din cap, pentru ca ma regaseam in multe situatii. Mi-am dat seama ca in viata mi s-au materializat gandurile si dorintele. Am atras multe lucruri si situatii, fara sa constientizez. Nu voi detalia toata teoria Legii Atractiei in aceasta postare, ci ma voi rezuma la o situatie anume.

Acum doi ani am incheiat o casnicie, si am trecut prin diverse stari emotionale, dificile. Autodidacta din fire, am incercat sa invat sa depasesc singura momentele. Am incercat fel si fel de metode de a ma deconecta si a ma concentra pe altceva. A fost un moment prielnic pentru a imi da seama de ce imi doresc si de ce nu imi doresc. Imi doream foarte mult o relatie, un barbat care sa mi se potriveasca.  Nu mai vroiam sa pierd timp cu diversi insi, nici nu imi mai permiteam sa fac asta, avand o fetita din casatoria anterioara. Am mers la manastiri, la astrologi, ghicitori, parapsihologi, aveam nevoie sa stiu ca voi fi bine, ca voi fi fericita. Mi-am comandat o serie de carti cu legea atractiei, cu ganduri pozitive si m-am pus pe treaba sa imi curat mintea si emotionalul.

Intr-o seara am dat accidental peste un articol despre o lista cu caracteristicile sufletului pereche. O sa vi se para o tampenie, stiu, dar la cate am incercat am zis ca nu are cum sa strice s-o fac si pe asta. Practic, trebuia sa scrii 100 de caracteristici ale partenerului ideal, cum sa arate, cum sa se imbrace, ce sa faca, ce sa nu faca, nu stiu, o descriere in 100 de puncte.

Buun, si m-am pus pe treaba. Desi initial am zis ca nu voi gasi eu 100 de caracteristici, recunosc, odata pusa pe scris nu ma mai puteam  opri. Il definisem perfect in cap, eram atat de sigura de ceea ce nu imi mai doresc si de ceea ce imi doresc. L-am creionat in cuvinte in seara aceea. Le-am recitit si am zis: el e. “Ritualul” mentionat in articolele respective, era sa citesti aceasta lista, cu voce tare eventual, seara, sau cand e luna plina, sau in fine.. in diverse momente, pentru a ajuta la materializarea dorintei. Buuun, si m-am pus pe treaba, am citit lista cu voce tare (stiu cat de nebuna par) timp de vreo zece zile. Dupa aceste zile m-am gandit ca sunt prea dusa, si am pus lista intr-un loc si am lasat-o acolo.

Peste cateva luni, am cunoscut pe cineva, care mi-a rasturnat lumea. Cei ce ma cunosc stiu foarte bine perioada de pasiune nebuna. A aparut out of nowhere, cand eram resemnata deja ca “toti barbatii este niste porci misogini” si ca sunt eu “prea pretentioasa”. Dupa un an de relationare, cu bune si rele, ne-am casatorit. A doua zi, dupa cununia civila, m-am gandit sa citesc lista, din care imi aminteam doar cateva puncte. Tadaaa, era o descriere aproape perfecta a Lui. Nu ma asteptam sa fie 100 din 100, ar fi fost char freaky, dar 93 puncte.. hmm.. how should i put this: nu am intalnit barbati sa indeplineasca nici 30 de puncte din cele 100.

Am ras cand am recitit criteriile, si pentru ca am constientizat ce este important pentru mine, si pentru ca am mentionat cat poarta la picior, si pentru ca mi-am dat seama, pentru a nu stiu cata oara, ca daca iti doresti ceva cu adevarat, ti se intampla.. nu cand crezi tu, ci atunci cand trebuie sa ti se intample.

Tu stii ce iti doresti? Hai pune-te pe treaba, do The List. succesuri 🙂

Leave a Reply

