MDP. Pardon my french

Dupa ani si ani in care am vrut sa le fac altora pe plac pentru ca asa “trebuie”,  dupa ani de zile in care m-am justificat pentru “greselile” ce nu se conformau unui “regulament” nescris, dupa ani de zile in care am socializat cu oameni din complezenta, dupa ani de zile in care mi s-a spus ca nu trebuie, nu se cade, nu e normal, nu e frumos.. am decis: Ma Doare-n Pula.

1.MDP de greselile mele

Greselile mele nu ma definesc, ci m-au ajutat sa devin cine sunt astazi, m-au ajutat sa invat din ele. Ii multumesc Domnului, Universului si altor entitati de gen, ca mi-au pus greselile in cale si am avut de invatat din ele. Iar de ele, greselile, ma doare fix in pula.

2.MDP de parerile altora 

Nimeni nu a trait ce am trait eu, nimeni nu a fost “ACOLO”. Dar toti isi dau cu parerea.. Nimeni nu a stat sa fie injurat/a, batut/a, batjocorit/a, amenintat/a cat am stat eu.. dar voi stiti… Stiti ce? Ma doare-n pula de ceea ce stiti.

3.MDP de obligatia de a ma integra

Mereu mi s-a spus ca “trebuie” sa socializez cu diverse si diversi, lepre si inculti, pentru ca..  Nu, nu pot trec de detectorul meu de retarzi, si nu pot sa ma oblig sa fac ceva ce nu imi place.. cu oameni care traiesc degeaba pe pamant.. Asa ca, un sincer Ma Doare-n Pula but no thanks.

4.MDP NU vreau sa tac

Imi place sa comunic, sa stie toata lumea ce gandesc. Si daca cineva ma calca pe coada sau ma trateaza cu lipsa de respect, o sa ripostez, oricine ar fi. Stii de ce? Pentru ca ma doare-n pula!

5.MDP de hainele de firma

Niciodata nu am inteles de ce trebuie sa te lauzi cu faptul ca porti haine de firma. Nu contest, in unele cazuri calitatea isi face simtita prezenta, dar lauda anuleaza orice valoare. Crezi ca daca le spui tuturor persoanelor intalnite intr-o zi, ca porti Chanel o sa te aprecieze mai mult? Trust me, si pe ei ii doare in Pula.

6.MDP de fostii mei

Da, sunt mai multi. Din moment ce m-am despartit de ei, e clar ca Ma Doare-n Pula. Altfel stateam in Wonderland cu ei pana in ziua de azi. Dar m-am decis sa le las altora ocazia de a se lafai in atata bine.

By the way… Ma Doare-n Pula si de ei si de cele ce m-au urmat.

7.MDP legat de incheierea “prieteniilor”

Unii oameni ne fac rau, altii sunt toxici fara sa constientizeze. Nu mai vreau sa stau in preajma lor din politete. Ma doare-n pula de dramele lor si non-viata lor.

8.MDP de lacrimi si regrete

Dau tot ce e mai bun din mine in orice situatie, dar cand ma calci pe coada, fara motiv, imi scot coltii si ma transform in cel mai mare cosmar al tau. Ma doare-n pula de lacrimi si regrete. Cand ma faceai sa sufar cum era? Taraste-te.. ma doare-n pula.

9.MDP de etichetele pe care mi le aplici

Ca sunt “DOAMNA” in fata ta sau “CURVA”, iti spun un sincer MA DOARE-N PULA.

Bat si fut ca masina de cusut.

10.MDP de faptul ca MDP

Am facut mereu ce mi s-a sugerat, de oameni binevoitori si apropiati, aplaudata de unii si blamata de altii, mereu. M-am cenzurat si tinut in fraie mereu ca sa nu… si ca sa nu….

Am fost inselata si am inselat, am fost batuta si am batut, am fost maritata, divortata si m-am maritat din nou. Am avut perioade cu foarte multi bani si perioade in care nu aveam deloc. Am fost si grasa si am fost si slaba. Mi s-a spus ca sunt urata, alteori ca sunt frumoasa.. Cateodata ca sunt buna, alteori ca sunt nebuna.

Am ajuns la concluzia suprema:  Ma doare in pula de faptul ca Ma Doare-n Pula.

Vai vai… nu se cade.. stiu..

 

Leave a Reply

