Fit Moms – Trucuri pentru mamici

Se apropie vara. Trebuie sa ne pregatim putin corpul pentru a ne simti ok atunci cand mergem la mare sau piscina. Stiu, si eu sunt mamica, si lucrez, si nu am timp sa merg la sala sau saloane de infrumusetare. Sunt si foarte costisitoare procedurile. De aceea, am gasit cateva solutii pentru tonifierea corpului in timp ce ne jucam cu copii nostri, si cateva metode mai ieftine, de practicat acasa, pentru a scapa de celulita. Nu este prima data cand apelez la aceste metode, si de fiecare data am obtinut rezultate vizibile intr-o luna.

  1. Fitness
  2. Vacuum
  3. Masaj anticelulitic
  4. Impachetari
  5. Infuzie de patrunjel

1. Fitness

Stiu ca aveti un prichindel plin de energie care cere atentie si vrea sa se joace cu mami. Eu mi-am inclus fetita in exercitiile mele, pentru ca si ea are nevoie de miscare si e si foarte distractiv pentru ea.

a. Incalzirea – pendularea capului

giphy (1)

Noi incepem cu pendularea capului, 2 miscari spre stanga, 2 spre dreapta, iar apoi 2 in fata si 2 in spate. Repetati de cateva ori aceasta miscare. Acest exercitiu este foarte bun pentru coloana vertebrala.

b. Incalzirea – rotirea capului

giphy (2)

Se roteste capul usor si amplu in sensul acelor de ceas de 5 ori, iar dupa aceea in sensul invers tot de 5 ori. Si acest exercitiu este bun pentru coloana vertebrala.

c. Flexii biceps

giphy (3)

Mentionez ca fetita mea are 25kg. Spatele trebuie sa fie drept. Se tin bratele cat mai aproape de corp, de fapt cam la latimea umerilor. Recomand 2 seturi a cate 8 ridicari. Incearca sa faci miscarea mai lent dar mai corect.

d. Crunch abdominal

giphy (4)

Imi plac abdomenele iar fetitei mele ii sunt necesare cat de cat, pentru ca are burtica.. maricica.

Ne intindem pe paturica, cu picioarele indoite si talpile lipite de podea. Atunci cand te ridici, arcuieste spatele superior. Modifica directia in care privesti, astfel incat atunci cand ajungi in pozitia finala, sa poti sa-ti vezi talpile.

2-3 seturi a cate 20, mi se pare rezonabil. Cu pauza de maxim 1-2 min intre seturi.

e. Squats

giphy (5)

“To squat” inseamna a te ghemui, si se incepe din pozitia “in picioare” cu copchilul pe umeri cu mainile sprijinite la o largime superioara latimii spatelui. Picioarele vor fi departate indreptate in exterior la un unghi de 30 de grade. Apoi mentinand tensionati muschii femurali se coboara aplecandu-se genunchii si realizand flexiunea.

Excelent pentru partea inferioara,  muschii gambelor, fesierii, abdominalii sau chiar lombarii.

f. Front Barbell Squats

giphy (6)

Miscarea este aceeasi ca la Squats, doar ca ai copchila in fata.

g. Crunch 2

giphy (7)

Exercitiul acesta cred ca e mai mult fun pentru copii, oricum este bun pentru abdomen, pentru ca il tinem incordat.

Stand in pozitia culcat, cu picioarele flexate la 90*, se ridica picioarele ne arcuim spatele superior, indreptandu-ne catre genunchi cu privirea, Eu ii spun fetitei sa ne pupam 🙂

3 serii a cate 10 repetari cred eu ca sunt suficiente.

Yey, acestea sunt cateva exercitii, dar voi mai posta si alte idei fun de a face sport si care sa includa si copii. O sa vedeti ca o sa le placa.

2. Vacuum

20170425_094326

Procedura consta intr-un masaj de tip aspiratie, care disloca grasimile ce provoaca celulita si ajuta la eliminarea lor prin drenaj limfatic.

Este foarte eficient, cu rezultate vizibile dupa cateva sedinte. Eu am gasit un aparat acum cativa ani, la vremea respectiva am dat 50 ron pe el, si imi faceam singura acasa, o data la 2 zile, aprox 30 min pe zi. Nu am mai gasit aparatul in comert, asa ca am luat altul, asemanator, Celluless MD, la 129 ron.  Si acum am un sot dragut care imi face el procedura.

Important, eu folosesc gelul de la Elmiplant gelul pentru drenaj Cellufight,  pe care il gasiti in farmacii si care costa aproximativ 10 ron. Aplic mult gel si fac vacuum.

3. Masaj anticelulitic

In ziua in care nu faci vacuum, iti poti face masaj anticelulitic singura sau sa iti rogi sotul/iubitul/o prietena, cu Elmiplant Crema Cellufight.

4. Impachetari cu argila

argila-albastra-de-raciu-pulbere-500gr-romcos_42498_1_1453880456

Impachetarile te ajuta sa slabesti, sa scapi de celulita, sa iti detoxifiezi corpul  si sa capeti o piele curata si fina.

Primul pas este curatarea pielii care se poate face cu zat de cafea. Zatul stimuleaza circulatia la nivelul pielii si un dus cu apa calda deschide porii, impachetarea avand un efect mai bun.

Adica, amestec zat de cafea cu putina miere si intind pe zonele dorite: picioare, fund, abdomen.. clatesc cu apa calda.

Amestecul de argila: 1 plic argila, 1/2 zeama de lamaie si cateva picaturi de ulei de masline/argan. Se aplica amestecul pe zonele dorite; picioare, coapse, fese, abdomen si se infasoara cu folie de plastic (alimentara). Se pun haine deasupra si se sta asa cat mai mult, 1-2 ore. Dupa care se clateste cu apa calda si se aplica o lotiune de corp hidratanta sau chiar crema anticelulitica. Daca repetati procedura de 2 ori pe saptamana, e perfect.

5. Infuzie de patrunjel

Despre ea am vorbit, regasiti reteta in articolul dedicat.

Unora le pot parea metode rudimentare, mie mi se par super eficiente si ieftine. Am avut rezultate rapide de fiecare data cand le-am folosit si inafara de asta nu am timp sa le practic in locuri speciale. Si recunosc, ma distrez cu fetita mea copios si petrecem si timp impreuna.

Nu o sa va spun sa nu mancati, desi este foarte indicat sa eliminati dulciurile, zaharul, fainoasele, painea, sucurile acidulate, grasimile din alimentatie. Dar depinde si de metabolism si de vointa. Eu nu prea consum zahar, dulciuri, foarte rar sucuri din comert. Insa sunt o gurmanda.. Shame on me. Totusi, merita efortul de a renunta la tampenii pentru o perioada scurta, si sa pot sta linistita la plaja, fara sa ma simt prost.

Frumusetea cere efort.

Succesuri!

Leave a Reply

