De-ar fi sa mor..

on

De-ar fi sa mor acum si as putea sa imi revad viata… as fi multumita.

Mi-am facut toate nebuniile.. am trait fel si fel de emotii..

Am iubit oameni, le-am dat tot ce era mai bun in mine.. naiva uneori pentru ca am crezut in ei.. rea alteori pentru ca m-au ranit si am reactionat.. proasta cateodata pentru ca nu meritau.. multumita altadata pentru ca am putut ajuta.

Nu am fost un om rau.. am fost un om care a dat tot ce putea si ce nu putea si care cand a inteles ca dragoste cu de-a sila nu se poate, si-a retras jucariile si a plecat.

Am avut o copilarie frumoasa, cu bune si cu rele, dar frumoasa..

O adolescenta nebuna, dar in care mi-am format obiceiuri, reactii..

O tinerete in care am invatat omul, cum e, ce inseamna, cum se poarta..

Am avut prieteni multi, si i-am sustinut pe toti, asa cum am putut eu.. mai am foarte putini.

As fi chiar curioasa daca cineva care ma cunoaste putin mai bine ar putea sa zica macar pentru o clipa ca nu i-am ajutat macar o data, macar cu un un zambet, o vorba buna, o gluma, cel putin.

Am plans si ras alaturi de multe persoane, am impartit o bucata de paine daca atat aveam, am primit in casa mea daca a fost nevoie, am certat lume pentru ei, am facut ca o nebuna cand i-am pierdut..

Va spun eu, cand o persoana dispare, raman amintirile bune.. iar legate de mine, vor fi multe persoane care vor avea amintiri placute.. si asta ma multumeste.

Cand am stat langa ei daca au fost bolnavi, cand m-am bagat in datorii sa ii ajut, cand am chiulit impreuna, cand am baut cafele in zile ploioase..

Nu regret nimic. Nu regret cand vad zambetul cuiva zi de zi.. a copilei mele.. Ea este oglinda mea.. rodul lacrimilor, zambetelor, noptilor nedormite, creativitatii mele.. O veti vedea si veti sti.. va veti aminti..

Nu imi pare rau ca am iubit si iubesc cu totul barbatul, ca fac orice sa fie bine, sa il sustin.. nu imi pare rau ca am ridicat oameni si am plecat fara nimic. O iau mereu de la zero.. Nu regret. Nu regret iubirea.. pentru ca eu o fac din tot sufletul.. si ei, cei ce m-au cunoscut sau ma cunosc, stiu asta..

Pot spune ca am fost nebuna.. dar nu ca as fi fost rea, materialista, sau egoista..

Am fost o muncitoare.. de la 16 ani am muncit.. am invatat sa gatesc, sa spal, sa calc, sa cos, sa crosetez, sa impletesc, sa pictez, sa desenez, sa cant la chitara, vocal, sa dansez.. sa simt! Am invatat sa simt! Tot ce am facut a fost din suflet.

Pana si atunci cand ii calc sotului meu o fac din suflet.. ador sa am grja de el.. face parte din mine, pentru ca il iubesc.. asa cum stiu eu, din tot sufletul.

Ador duminicile in care suntem cu copila prin parc, mancam  cu totii o pizza iar seara ne uitam doar eu si el la film si ma tine in brate. Este suprem! Este tot ce mi-am dorit! Sunt implinita.. Nici nu va pot descrie in cuvinte ce inseamna asta pentru mine..  Cand vad ca ar putea face altceva dar alege dragostea mea..

Nu ma bucura banii, am nevoie de ei pentru a duce o viata decenta.. i-am facut mereu pana acum..Nu ma bucura masinile.. am mai multe dar nu ma bucura.. nici macar nu am permis.. inca. Ma doare-n fund de ultimele telefoane aparute..

M-am certat cu mafioti, batut cu barbati, am inselat barbati care mi-au facut rau, am stat sa fiu batuta, injurata, am urlat, m-am tarat, am implorat, am plans, am fost saraca.

Am ras, am fost fericita, am fost libera, am calatorit, am fost bogata, am plans de fericire, am fost mireasa, sunt sotie, sunt iubita, sunt mama, sunt fiica, sunt sora.

Ma lasa rece obiectele.. Ce ar ramane in urma mea? Ar zice oamenii: daaa, a avut haine scumpe si bani? Pe dracu..  La sfarsit ajungem in acelasi gen de groapa..  ne mananca aceeasi gandaci.

Oamenii.. dragostea de oameni in toate formele sale.. asta e nebunia mea.. Si am manifestat-o in fel si chip.

Cand ma trezesc.. sunt mai bogata decat multimiliardarii pamantului.. nu sunt sclava unui sistem infect.. sunt fericita posesoare a unui chip angelic langa mine.. puiul meu. Imi iubesc sotul in fiecare zi mai mult.. Cand ies pe strada, vad copacii, cerul, natura..

Omule, trezeste-te si fii om.. traieste si tu.. simte.. iubeste..

Si eu am probleme, drame, sechele.. dar, o data la ceva timp, le las dracului deoparte.. si traiesc clipele..

Dance like nobody’s watching, love from the bottom of your heart, live your life like it is your last day..

Daca ar fi ultima zi din viata ta? Ar conta banii? Ar conta problemele? Ar conta maine-le tau?

Ce ar zice copilul tau despre tine? Ce ar zice parintii tai despre tine?

Asta e lectia vietii… sa inveti sa fii om.. sa simti totul.. intens.. pasional..

Tic tac, tic tac…

De-ar fi sa mor, as sti sa rad si de dincolo.. multumita..

Dar stati chill, nu mor asa repede..  doar spuneam si eu..

Leave a Reply

