Povestea ta.. Geneza

4 ani..

Puiul meu scump.. “Proiectul” meu de dragoste..

Sunt intr-o vesnica dilema… nu stiu niciodata ce ar trebui sa te invat.. ca e viata grea sau sa ti-o transform intr-o poveste?

Cum o fi mai bine? Sa iti arat crudul adevar sau sa imi asum ca vei fi dezamagita?

Sa te instruiesc de pe acum pentru o lupta sau sa te las sa plutesti?

M-am gandit.. o sa iti spun o poveste.. povestea ta..

A inceput frumos, si eu cred ca datoria mea e sa te ajut sa intelegi ca tu esti iubire.. daca intelegi asta, vei putea muta muntii din loc.. iubire..

Am adunat toata iubirea din mine, si am inserat-o intr-un suflet.. in tine.. sa nu uiti niciodata asta..

Totul a inceput.. pe..

16 iunie 2012..

Eram in Santorini, ma casatorisem de 2 zile cu tatal tau.. eram foarte fericiti..

In ziua aceea, ne hotarasem sa mergem cu totii sa ne plimbam cu atv-urile pana la Red Beach.. Ne-am oprit sa mancam ceva, si desi pana atunci imi era frica si nu ma simteam pregatita, am avut un moment.. imi amintesc perfect.. era in jur de ora 16:00..stateam la o masa de lemn cu doua bancute lungi.. In fata noastra erau matusa si unchiul tau cu verisorul tau, se jucau cu el.. si mi-am spus: “Vreau si eu asa ceva.. Imaginea asta.. Familie.. Dragoste..

FB_IMG_1494178352818

Am plecat de acolo, iar pe drum, pe atv, intr-o curba, stand in spatele tatalui tau, i-am spus la ureche: ‘Vreau sa facem un copil..

El isi dorea foarte mult cat mai multi copii, eu nu ma simteam pregatita pana atunci, dar am simtit in acel moment ca atat de mult il iubesc incat vreau sa fac asta, pentru el, pentru noi, sa construim impreuna iubirea..

Am fost la doctor ulterior, ne-am asigurat ca suntem ok din toate punctele de vedere, si in august 2012 am plecat in luna de miere, in Taormina, Sicilia. Emanam iubire si fericire amandoi, era momentul perfect..

In septembrie, eram la serviciu.. a venit bunica ta sa ma vada, si am comandat somon la gratar cu broccoli pentru ea.. ii place pestele foarte mult.. si mie..

Cand au adus mancarea, i-am zis bunicai sa nu il manance pentru ca mi se pare ca miroase ciudat.. Si bunica m-a intrebat: “Esti cumva insarcinata? Pestele miroase foarte bine..”

In saptamanile ce au urmat a inceput lumea din jurul meu si tatal tau sa imi spuna ca am ceva in privire, o licarire anume, de femeie fericita.. imi spuneau ca sunt insarcinata.. Eu le spuneam ca nu sunt..

Am facut 5 teste de sarcina.. ieseau negative..

M-am hotarat si m-am dus la doctor.. am facut un test..

Doctorul: -Felicitari! O sa avem un bebe!

Eram socata..

M-am intors la serviciu, ma astepta tatal tau cu cativa prieteni, sa le dau verdictul.. tremuram toata..

Eu: -Sunt insarcinata!

Imi era atat de frica, se intampla.. Ma asteptam sa dureze vreun an, doi.. cum am mai auzit.. dar nu, la mine s-a intamplat ca la carte.. totul exact..

Timp de cateva saptamani am fost in soc, incercam sa ma obisnuiesc cu ideea, plangeam.. era o tranzitie.. trebuia sa imi mut toata iubirea, toata atentia.. viata mea se schimba..

2 octombrie 2012

M-am dus la ecografie cu tatal tau.. Asistenta m-a vazut agitata si m-a intrebat: “Nu va doriti copilul?” Am spus: “Ba da!”

Mi-a facut ecografia, si imi arata pe ecran: “Vedeti? Acolo e casuta bebelusului dumneavoastra..”

M-am topit toata.. erai in mine, dragostea mea… aveai casuta ta.. mi-a arat inimioara ta cum bate.. odata cu inima mea..

Acea zi mi-a revolutionat totul.. eram atat de fericita.. erai in mine.. dovada clara..

I-am promis tatalui tau ca voi avea grija si ii voi face un copil perfect sanatos. Am inceput sa ma interesez de alimentatie, de exercitii, sa imi cumpar carti.. Trebuia sa am grija de tine, sa fii impecabila..

Am intrat pe diverse site-uri.. pe unul ti-am scris din cand in cand.. am gasit notitele de atunci..

Eram sigura ca vei fi baietel.. desi imi doream o fetita..

Ti-am dat si nume de baietel in perioada aceea..

2 ianuarie 2013..

Ai inceput sa misti in burtica in timp ce ma uitam la X Factor.. canta Tudor Turcu..

“O SAPTAMANA CU EMOTII

Joi vom merge la ecografia morfo-fetala. Sunt foarte emotionata pentru ca probabil voi afla sexul bebelusului. Ma tot gandesc daca este sanatos bebelul.. dupa miscarile care au inceput pe 2 ianuarie cred ca este ok din multe puncte de vedere. Tot joi voi merge si la doctor, si am luat cam multe kg in plus :(. Mi-a spus ca am voie 1 kg pe luna, iar eu am luat vreo 3 kg.. sunt stresata..

M-am interesat de astazi cam de ce as avea nevoie pentru gentuta de maternitate, mi-am imaginat cum va fi ziua respectiva si mi-au dat lacrimile de emotie :D.. iti dai seama cum e sa vezi gagaliciul pe care il cresti in burtica atata timp? Doamne cat de repede trece timpul, mai sunt 4 luni jumatate si gata :D”.

10 ianuarie 2013..

Am fost la ecografie.. cu tatal tau..

Doctorul: – Ce credeti ca este?

Eu: – 99% e baietel

Doctorul: – E 1%.. atunci..

Doctorul: – Ati auzit ce am spus?

Eu: – Nu..

Doctorul: – E 1%.. veti avea o fetita..

Tin minte si acum cat de fericita am fost.. Am iesit afara cu tati, si am sunat-o pe bunica.. topaiam de fericire.. Am vizualizat in cateva secunde cum o sa iti fac codite.. si cum o sa fim impreuna, noi doua, in bucatarie, pline de faina, facand placinte..

Eram cea mai fericita femeie de pe pamant!

“SAPTAMANA 21. PRIMA ZI

Draga mea bebelina, am intrat in saptamana 21. Ai o mamica foarte mofturoasa dimineata, sper sa nu mostenesti trasaturile acestea pentru ca ai fi foarte greu de suportat de cei din jurul tau, mai ales cand te-ar intreba partenerul ce ai si nu ai sti ce sa ii spui, decat ca esti plina de nervi :D.

Aseara m-ai zapacit cu dansul prin burtica. Ieri a fost o zi destul de grea pentru mami, pentru ca din cauza vitaminelor luate pentru a ne fi bine amandorura, mami vroia sa manance non-stop si a avut pofta de muraturi :D. Spre sfarsitul serii pentru ca nu ma lasai sa dorm te-am calmat cu un ceai de tei.

Astazi vom experimenta gimnastica prenatala. Am incercat o data yoga prenatala dar nu ne-a placut, era prea zen pentru noi. Noi suntem un pic mai active si mai energice, si ne place sa ne consumam energia intr-un mod folositor. Tot aseara am mai gasit niste nume cu tati pentru tine. Mie imi place Melinda, lui tati ii plac: Brianna, Beatrice si Karla. As putea renunta la Melinda si sa te cheme Karla Andreea sau Andreea Brianna, pentru ca tare mi-ar placea sa ai si tu un nume de sfant. Te pup si iti voi scrie cat de curand.”

“LUNA A 6A

Gargarita mamii, astazi suntem foarte vesele pentru ca am intrat in a 6a luna. Ne apropiem cu pasi siguri de momentul in care ne vom cunoaste. Esti o gargarita agitata, ai orele tale de dat din picioruse si ai si inceput sa sughiti. Ne-am luat perna de gravida ca sa putem dormi pe partea stanga asa cum iti place tie :). Este un carnat mare si pufos pe care siiiigur il vei cunoaste la un moment dat, pentru ca se spune ca aceasta perna creeaza dependenta. Vineri pleaca mami cu tati la Londra, ultima calatorie pana dupa momentul nasterii tale. Abiaaa asteeept :D. De cand imi doream eu sa vad Londra, si acum o sa fii si tu cu mami :D. Am inceput sa ma interesez de prima baita cum se face, m-am uitat la filmulete ca sa fiu informata. Abia astept sa merg la urmatoarea ecografie sa vad eu ca esti bine si sa iti vad mutrita.

Te pup si te iubesc!”

Am avut perioade de pofte.. am poftit la: supa de broccoli, zeama de urzici, supa de linte, mancare de spanac, mandarine, zmeura, si ciocolata.. si cele mentionate pe siteul respectiv..

Cand am fost la Londra cu tatal tau, mi-am luat mere Granny Smith la mine.. eram disperata dupa ele.. si vroiam sa fiu sigura ca voi avea.. iti dai seama ca mi-am pus aproximativ 10 mere in bagaj? 🤣

Desi auzeam superstitii din toate partile, sa stii ca din momentul in care am aflat ca voi avea o fetita, ti-am comandat diverse rochite, pe ascuns.. Usor usor am inceput sa iti pregatesc si camera..

“TE-AM VAZUT LA ECOGRAFIE BUBULINA MEA

Astazi am fost la doctor pentru a discuta despre cum vom naste si pentru un control de rutina si m-am bagat si la  ecografie mica si cu tati de mana si te-am vazut 😀 Aveai gurita dechisa si ai scos limba 😀 Esti bine, ai 683 g la 24 de saptamani, momentan totul e ok. Mami e mai zanateca de fel si a patit ceva ciudat. Ieri dimineata cand m-am dus la baie, fiind foarte adormita mi-am bagat, habar nu am cum, degetul in ochi, in conditiile in care am unghii lungi. Ieri, toata ziua din ora in ora ma dureau cohii si nu ii puteam tine deschisi si ameteam. Am zis ca peste noapte imi va trece. Toata noaptea nu am putut dormi pe stanga ca ma durea ochiul, iar pe dreapta ma bumbaceai tu. Dimineata cand m-am trezit nu mai vedeam cu dreptul si ma stresa rau lumina. Asa ca tati m-a luat si m-a dus la urgente, mi-au pus o lentila in ochiul drept si voi fi bine in vreo sapt 😀 Mi-am facut dus cu ochelari de soare :)) cine mai e ca mine? :)) Dar nu a mai contat nimic cand am auzit inimioara ta, puiul meu 😍”

Doctorul imi propusese data de 10 mai pentru nastere.. dar pentru data respectiva a marcat un moment trist si negativ pentru mine, am spus sa nu amestec una cu alta.. si am zis 11 mai..

In 30 aprilie deja camera ta era gata.. te asteptam..abia te asteptam..

11 mai 2013

09:30 Am ajuns la spital.. aratam ca din familia Flinstones.. imi batea inima tare tare..

Am asteptat atat de mult momentul acesta.. sufletelul meu, urma sa ne cunoastem..

11:45 Am plecat spre sala de operatii..

I-am facut cu mana tatalui tau si cu lacrimi in ochi am plecat..

Mi-au facut anestezie.. locala..nu am vrut totala, vroiam sa te aud.. sa te pup.. sa te vad..

12:22

Doctorita: -Aveti o fetita perfect sanatoasa, de 3.080kg si 49cm.

Eu: – Plange?

Doctorita: -Pai nu o auziti?

Eu: – Nu. Plange?

Mi te-au adus..urlai din toti rarunchii.. erai superba.. puiul meu.. erai cel mai frumos omulet din lume.. erai iubire.. Te-am pupat pe ambii obrajori..

Mission accomplished.. Am adus pe lume iubirea.. acum 4 ani..

In fiecare an voi adauga cate o fila povestii tale, voi avea grija sa iti demontez orice posibila frustrare, sa te ajut sa devii sigura pe tine, sa te simti iubita si apreciata, puternica, descurcareata..

Diseara iti voi citi povestea ta, o vei afla pe toata.. usor usor..

ezgif.com-optimize (1).gif

Va urma..

Leave a Reply

