Marioneta, caut papusar. Delirium Tremens.

De cand ne nastem suntem ghidati in permanenta de cineva… cum sa stam, cum sa mergem, cum sa mancam, cum sa.. cum sa nu.. Cerem in permanenta acordul cuiva.. asteptam incuviintari, aprobari.. ca ceea ce facem, gandim, este cum trebuie.

Nu ne intreaba nimeni, pentru ca “Ei” stiu mai bine.. Ni se hotarasc destinele, ni se ofera variante limitate.. Mereu exista “Ei”.. si doar “Ei” stiu.. Si daca ai cumva, pentru o fractiune de secunda, un gand prin care pui la indoiala ceea ce ti se spune ca “trebuie”, esti pus la colt.. si considerat nebun..

“Nu se cade”, “trebuie sa..”, “nu e normal sa..”.. ia, you tell me ce se cade, ce trebuie si ce e normal..

Sunt, probabil, o nebuna pentru ca ma razvratesc, ma opun si refuz sa ma supun.. NU SUNT O OAIE!

Inteleg ca nu e ok sa omori, sa furi.. inteleg ca sunt domenii care nu ma intereseaza si sunt altii care se pricep si pot apela la ei, daca vreau.. inteleg ca am o datorie morala fata de copilul adus de mine pe lumea asta, ca e normal sa il ghidez.. inteleg ca e bine sa muncesti daca vrei sa ai.. inteleg ca nu e ok sa bag mana in foc pentru ca ma va durea tot pe mine.. I fucking get it!

Dar.. dar… de ce TREBUIE sa ma inchin unor constructii conduse de oameni defecti? De ce trebuie sa cred in scrierile unor oameni promovate de alti oameni? De ce TREBUIE sa, cica, “aleg” sa fiu condusa de niste oameni pe care nu ii cunosc, bazandu-ma pe jocurile altora? De ce trebuie sa mi se spele creierul cu informatii targetate difuzate pe dispozitive menite sa ma ucida usor-usor? De ce nu se cade sa spun ce gandesc, asa cum gandesc? De ce nu am voie sa fiu cum vreau eu? De ce ma bagati la colt?

“-De ce m-ai prins in pumnul tau.. ?”

Pentru ca am indraznit sa nu fiu o oaie.. am fost incoltita si aratata cu degetul.. stigmatizata.. pentru ca am deschis ochii.

Care este stigmatul meu? Libertatea? Dorinta de libertate? Este o iluzie.. sunt sclava dorintei de libertate.. tot o sclava raman.. Sunt conditionata mereu.. de prapastia sufletului..

Cum sa fac sa fiu libera? Ghidati-ma sa ies de sub ghidarea voastra..

Visez sa visez ca sunt libera sa fiu libera.

Marioneta, caut papusar.

Leave a Reply

