Recunosc.. m-as f**e..

Socant titlul? Dar e adevarat.. chiar m-as fute.. eu pe mine..
Imi place de mine. Nu sunt o narcisista, dar ma simt extraordinar in pielea mea.
Nu am talie de viespe, nu am fund brazilian, nu sunt mulatra, nici ochi de asiatica nu am.. bai dar imi place de mine.
Am si “defecte”.. adica detalii care nu corespund unor tipare de “frumusete” stabilite de… da’ chiar, cine dracu’ le stabileste?
Si o data la cat timp se schimba? Ca poate prind un curent care sa ma incadreze.. sa fiu si eu “uber-cool”..
Am decis eu, gata.. ma incadrez in “noile” standarde de frumusete. Se “poarta” femeile cu forme, ce cantaresc peste 65kg, bucalate,  cu buze naturale, cu colacei, dar cu atitudine.. Ce poate fi mai atractiv decat o femeie care emana o stare de bine? Ati observat ca femeile mai durdulii sunt mai vesele?
Viata nu e un concurs si eu nu am votat pe nimeni sa imi jurizeze frumusetea.. poti fi frumos in ochii cuiva si hidos in ochii altei persoane..
Am grija de mine asa cum ma taie pe mine capul ca ar trebui, dezechilibrand cu mici, chiar mari 😛 placeri..
O data pe saptamana ma detasez de totul, macar pentru o ora, doua.. si fac ce imi place mie.. ma vad cu un prieten, mai citesc 2 pagini dintr-o carte, joc un joc stupid sau ma uit la un film..
Am invatat sa imi accept si chiar sa imi iubesc “imperfectiunile” fizice..
Imi place personalitatea mea.. altfel as schimba ceva..
Imi acord timp mie.. macar cateva minute in care imi place sa stau singura, si chiar nu ma plictisesc..
Imi place cum ma machiez, aranjez, imbrac.. asta e stilul meu, eu mi l-am format.. ar fi culmea sa ma plang de asta.
Daca mie nu mi-ar placea de mine, cum naiba sa ma astept sa ma placa altcineva?
Ma simt chiar sexy, na! Cred cu tarie ca sunt frumoasa cand rad, pentru ca eman fericire.
Nu zic DA daca vreau sa zic NU!
Daca o situatie sau o persoana ma face sa ma simt inconfortabil, fac eu cumva sa nu le mai intalnesc.
Bai, da, imi place de mine! Imi place doza mea de “vulgaritate” si filozofia mea cinica. Imi place ca sunt “nebuna” si imi place de mor ca dau si altor oameni o stare de bine!
M-as fute, recunosc! Tu te-ai..?

2 Comments Add yours

  1. Ai observat cum oamenii binedispusi si amuzanti de obicei ascund depresii interne masive? Eu zic sa ai grija cu colaceii aia.

    Like

    1. Real Madam says:

      Eu vorbeam despre self-acceptance.. cam asta era substratul.
      Pesemne ca esti o persoana negativista si incerci sa anulezi orice forma de veselie/fericire/acceptare a altor persoane prin asa-zisa ta psihanaliza. Unii oameni chiar manifesta stari de bine reale, stii asta nu?
      Oricum iti multumesc pentru grija, nu multor persoane le pasa de colaceii mei. Iti doresc un strop de bucurie, orice ai ascunde in sufletul tau. 😉

      Like

Leave a Reply

