Walking and waving on Kiss My Ass Boulevard..

Lectia vietii mele.. cam asta e ideea, in viata, fiecare are de invatat o lectie.. si pana nu o invata, va fi pus in aceeasi situatie over and over again..

Constientizez ca sunt in aceeasi poveste, blocata de ani de zile, si nu reusesc sa prind ideea principala.. Este o prostie sa faci acelasi lucru si sa te astepti la un rezultat diferit, i know.. Now, I know..

So what’s my lesson? Trebuie sa invat sa ma iubesc pe mine.. Efectiv toata iubirea pe care am oferit-o pana acum altora, la intensitate maxima, trebuie sa o aplic pe propria-mi persoana. Am ajuns sa constientizez ca ii pun pe altii inaintea mea.. soti, iubiti, prieteni, whoever.. iar eu ma las pe ultimul loc, si nu ma mai respect. Fuck it!

Sunt furioasa doar pe mine, eu am permis toate aceste situatii, eu am permis tuturor persoanelor din viata mea sa ajunga sa isi permita prea mult.

De la colaborari la casnicii, de la cunostinte la prieteni.. Da, sunt o naiva, am crezut ca oamenii pot iubi ca mine, ca oamenii pot fi buni, si ca oamenii pot aprecia.. Dar am gresit, eu sunt asa, restul nu.

Sunt inconjurata de clovni.. tristi, traumatizati si uraciosi ce rabufnesc fiecare in stilul sau..

Numai fete schimonosite.. gandurile si sentimentele pe care le incearca sculpteaza mastile sociale in spatele carora se ascund..

Dar ma trezesc, usor usor  ma trezesc dintr-un lung somn impus de alaiul gandurilor parazite.

Iubire.. de oameni, m-ai dezamagit.. m-ai lovit si ai mistuit in mine totul..  de cateva ori..

E timpul sa parasesc purgatoriul inimilor.. las sufletele fara sonor..  sunt surda..

Lectia vietii mele.. o scriu acum.. pe Kiss My Ass Boulevard..

Leave a Reply

