O bataie din palme nu inseamna intotdeauna aplauze..

M-am invinovatit, am avut remuscari, am fost speriata, am trecut prin furie, refulare, blocaje, m-am interiorizat, am crezut ca am depasit, am iertat,  am incercat sa inteleg, mi-am spus ca sunt puternica.. dar am realizat, Fuck it! NU este normal ca un barbat sa loveasca o femeie.. e barbar de-a dreptul..

Am cunoscut zilele trecute o copila, atat de dulce, atat de cuminte, atat de frumoasa..

A inceput sa mi se destainuie, cum mi se intampla foarte des.. oamenii se simt relaxati in preajma mea, si imi povestesc detalii atat de intime, si nu ma refer sexual.. ci momente tinute in ei, inchise, dureroase..

Ma privea fix in ochi si in momentul in care a inceput, nu se mai oprea.. Are 19 ani, tocmai a incheiat o relatie cu un tanar, o relatie care a durat  un an si jumatate.. Era virgina la inceputul relatiei, era o copila pura care si-a incredintat totul in mainile lui.. corpul, sentimentele.. pe sine..

Mi-a spus cu lacrimi in ochi ca o batea, o teroriza, o tinea in casa.. pe aceasta copila.. atat de dulce..

Nu a putut sa plece, de frica.. dar a reusit pana la urma, sa-si ia inima in dinti. Cand mi-a spus asta, mi-am retrait toate momentele.. am avut flashback-uri cu toate palmele si loviturile pe care le-am incasat..

Si ea era dupa aceea invinuita ca ea ar fi provocat totul.. aceleasi replici pe care le-am tot auzit si eu..

Ma uitam la ea si tremuram.. am o fetita de doar 4 ani.. nu pot sa imi imaginez ca fetita mea poate va pati la fel..

Nu, nu este normal ca un barbat sa loveasca o femeie.. Nu este in regula ca mie sa mi se para o “simpla” palma ceva normal..  NU! Nu este normal ca un barbat sa nu se poata controla, nu exista scuze pentru asemenea gesturi! Fata asta este distrusa emotional de un cretin! Si eu sunt distrusa emotional, fizic si psihic.. Nu este normal sa am migrene lunar dupa ce mi s-au dat pumni in nas si in cap, nu este normal sa imi fie distrus un organ, posibil iremediabil.. Nu este normal sa ii fie unei femei frica de orice barbat si sa aiba reflexul de a-si  chirci corpul de fiecare data cand acesta ridica mana, chiar daca o face doar pentru a-si aranja parul..  Nu, femeia nu are nici o vina pentru ca o lovesti din propriile nesigurante, traume si frustrari.

Am tot fost intrebata: “Dar nu ti-ai dat seama de la inceput cum este?”

NU! Nu s-a gandit nici unul sa imi zica “Buna, vreau sa avem o relatie” si “sa-mi rupa gura” in bataie pe post de salut si prezentare.

Lumea condamna femeile care raman in acest gen de relatii.. “merita”.. NU, nu merita nimeni asa ceva! Iar animalele acestea, au un stil aparte de a-si “constientiza” greseala, si de a te face sa ii ierti.. Te santajeaza emotional, iti apasa pe toate butoanele, invoca sentimente cum ar fi iubirea.. si cand tu ca femeie, tremuri, se folosesc de frica ta.. Si daca vrei sa fugi, te ameninta, te injura, te critica..

NU, nu atrage nimeni astfel de oameni.. Ii pot numi oameni? Cei ce invinuiesc femeile abuzate emotional si agresate fizic, sunt la fel de animale ca ei.. Cei ce spun ca ele “merita” sunt la fel de josnici..

Doar 19 ani.. prima ei “dragoste”..  un suflet atat de pur..

La sfarsitul serii, ma imbarbata.. ea pe mine.. 19 ani vs 33 ani.. Ea a reusit sa depaseasca, imi spunea ca suntem puternice, frumoase si sa nu lasam pe nimeni sa ne doboare..  Atat de fragila..

NU! Bataia din palme nu inseamna intotdeauna aplauze..

Leave a Reply

